Kæledyr

#   >> Kæledyr >> hunde >> Vedrørende Dogs >> 

Hvad betyder den katolske kirke Lær Om Afterlife til hunde

 

? Bibelen blev skrevet for menneskers frelse. Den indeholder ikke et endeligt svar med hensyn til efterlivet af hunde . Emnet for , om hunde og andre kæledyr kommer i himlen har ikke desto mindre været et spørgsmål om forhandling af katolikker og andre kristne gennem historien. Pet ejere kan finde trøst i bibelvers og lærdomme fra katolske kirkeledere , der tyder på hunde og andre kæledyr rent faktisk deler en evig efterliv i himlen med mennesker og Gud. Katekismus den katolske kirke

katekismus for den katolske kirke er den officielle doktrin for den katolske kirke. Den blev skrevet af biskopper, teologer og andre eksperter den katolske religion . Katekismen giver ikke et direkte svar vedrørende efterlivet af hunde , men det indeholder et afsnit, der nævner dem som særligt i Guds øjne . Afsnit 2416 af 1992 katekismus for den katolske kirke hedder " Dyr er Guds skabninger. Han omgiver dem med sin forsynets omhu . Ved deres blotte eksistens de velsigne ham og give ham ære. "
Pave Johannes Paul II

pave Johannes Paul II delte sin kærlighed til dyr med verden. Hans kærlighed til dyr er tydelig i sin 1990 tale citeret af franciskanske Missionær Sisters of the Sacred Heart , da han sagde, " Dyr i besiddelse af en sjæl , og mænd må elske og føle solidaritet med vores mindre brødre . " Pave Johannes Paul II også sagde dyr er " så tæt på Gud, som mænd er . "
Friar Jack Wintz , OFM

Efter at have studeret Bibelen og skrifter St . Frans af Assisi, skytshelgen for dyr , Friar Jack Wintz , OFM , kom til den konklusion, at hunde og andre dyr deler efterlivet i himlen med mennesker. En af grundene til hans tro kommer fra undersøgelse af Edens Have. Hvis dyrene delte et liv med mennesker i paradis af Eden, så hvorfor skulle de ikke deler et efterliv i himlen med mennesker? Et andet bibelsk eksempel Wintz giver , der antyder et efterliv for hunde og andre dyr er historien om Noahs ark . I Første Mosebog 9:10-11 af Bibelen , Gud lover at aldrig igen ødelægge alt kød af farvandene i en oversvømmelse. Friar Wintz grunde , at Gud ikke udelukke dyrene, men medtaget dem i løftet om at aldrig igen ødelægge dem ved en oversvømmelse , hvilket tyder på , at Gud har til hensigt at redde både mennesker og dyr ens.
Bibelvers < br >

Den katolske Bibelen indeholder vers der taler om dyr , som kan give komfort til folk , der har mistet deres elskede kæledyr . Luke 03:06 siger " og alt Kød skal se Guds frelse . " Esajas 11:6-9 nævner dyr i himlen. Prædikeren 3:18-21 siger mænd og dyr har samme åndedrag , og at mennesket ikke har en fordel i forhold til dyr. Det siger også, at mennesker og dyr alle " gå til ét sted." Luke 00:06 nævner, at ikke engang spurve er "glemt Gud. " Åbenbaring 5:13 nævner alle skabninger prise Jesus.
< Br >

Hvad er hot

Deaf Dogs & Barking

Canine kommunikation er en kompleks blanding af kropssprog , lyd og berøring . Når en komponent mangler, kan en døv hund lave fejl tolkning andre hunde eller nye situationer. Andre hjørnetænder kan slå aggressiv som følge heraf. Døve hunde ofte bliver nervøse , og tørster selskab med en slags menneske. Men gøen kan være et problem , der skal løses for at gøre partnerskabet til at fungere . Håndsignaler identificere, hvornår og hvor din hund gøer mest i hjemmet og tænke over en hånd signal , de

Klik her for at se

Hvordan til at leve med en høj energi hund

At leve med en høj energi hund kan være udfordrende. Det er vigtigt at gøre din forskning, før vedtagelsen af ​​enhver hund, men hvis du finder dig selv forælder til en høj energi hund og desperat om hjælp - holde læsning. Instruktioner 1 udøve denne hund. Den bedste måde at blød ud en høj energi hund er motion. Det betyder, at tage hunden en tur i morgen og aften. Hvis du har tid, gå din hund ved middagstid også . 2 Tag din hund til hunden parken . Ikke alene er dette en fantastisk måde at

Klik her for at se

Hvordan man vedtager en Yorkie i El Paso, TX

kendt som en stor hund i en lille pakke , den lille Yorkshire terrier er kendt for sin tapperhed, jagt færdigheder , et højt energiniveau og efterforskningsmæssige personlighed . I det 19. århundrede , disse små hunde ikke var kammerater , men ratters i tøj møller . Det var først senere , at disse små , ​​silkeagtige -belagt hunde blev skattede følgesvend hunde til det høje europæiske samfund. På grund af deres popularitet som kæledyr der er mange Yorkie opdrættere og endda mange Yorkies til ve

Klik her for at se

Copyright Kæledyr alle rettigheder forbeholdes

© www.kaeledyr.win